نقد بازی DISHONORED

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

.:وبلاگ تخصصی دانلود و اخبار بازی های روز:. + .: دانلود بازی های آندروید و اخبار آنها:.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
Amir
12:28
یک شنبه 1 مرداد 1391

به نام خداوند کوروش

Myup.ir | Image Hosting & Photo Sharing
DISHONORED

اثری از هاروی اسمیت

سازنده: ARKANE STUDIOS
ناشر: BETHESDA SOFTWORKS
پلتفرم: PC/PS3/XBOX 360
سبک: ACTION/FIRST_PERSON
انتشار:۹ OCTOBER 2012
درجه صبر: کم طاقت

Myup.ir | Image Hosting & Photo Sharing
زمانی که خود را نشناسید, زمانی که ندانید روی کدامین سکه هستید, مهم نیست, مهم این است که هیچ کدام را در مورد خود نمیدانید, زمانی که گرفتار توطئه شوید, زمانی که قدرت های ماورالطبیعه داشته باشید و زمین و آسمان در اختیار شما باشد تا به اهداف خود دست یابید, زمانی که کنترل حیوانات را در چنته داشته باشید و بتوانید با آنها شکار انسان کنید, زمانی که به پوچی برسید, زمانی که حس تنهایی بر شما چیره گردد و اسیر حیله و دسیسه ای گردید که حتی خود نمیدانید آیا وجود دارد یا خیر ولی برای اثبات اینکه بگویید وجود ندارد…

Myup.ir | Image Hosting & Photo Sharing
استشمام بوی کثیف دسیسه
بحث بر سر داستان بازی بسیار هست که بعد از انتشار بازی بایستی مفصلا در مورد آن به پای میز تحلیل نشست ولی در همین حد بدانید که شما جناب corvo که پیشتر از محافظین جان بر کف ملکه شهر dunwall بوده اید اکنون که ملکه به دستان چند تن به قتل رسیده است شما متهم ردیف اول این جنایت هستید وبا دسیسه چینی عده ای اکنون شما خطرناک ترین و نیز مخوف ترین فرد درون شهر از دید مردم آن شهر هستید. اما اوضاع واحوال این شهر را اگر بخواهیم توصیف احوالات کنیم بایستی بگوییم که اوضاع بسیار نابسامان هست, پادشاهی ظالم سایه جور خود را بر سر مردم بیچاره این شهر افکنده است,طاعون در شهر کم کم فراگیر شده است, مردم در وضعیت بغرنجی به سر میبرند. بعد از آن دسیسه چینی ماهرانه شما به زندان افتاده اید که باز با استراتژی خاصی به شما یکسری نیروهای ماورا داده میشود تا به ظاهر از زندان فرار کنید ومتهم بودن شما به مجرم بودن بدل گردد. اما اگر ریسمان داستان بازی را تعقیب کنید وبه انتهای آن برسیدمتوجه میشوید این ریسمان به جایی ختم میشود که نوشته شده است”انتقام”.حال این شما و این نیروهای ماورا برای گرفتن انتقام از عاملین به قتل ملکه و از همه مهمتر عاملین به دسیسه چینی بر علیه شما.
Myup.ir | Image Hosting & Photo Sharing
گردهمایی خوبان
طراحی محیط بازی و همچنین بخش هنری آن بر دوش طراح اصلی سری بازی نیمه جان خواهد بود. خود استدیوی این بازی نیز طراحی هنری بازی بایوشاک ۲ را بر عهده داشته است. از دوبازی نام بردیم که هرکدام دنیایی از هنر و تکنیک را به همراه داشته اند ترکیب این دو را چگونه میشود ارزیابی کرد؟ این بازی ترکیبی از بازیهای بایوشاک و theif خواهد بود.
Myup.ir | Image Hosting & Photo Sharing

نقطه عطف منحنی رنگین کمانیDISHONORED
گیم پلی بازی بی شک نقطه قوت بازی خواهد بود. بازی اپن ورد هست؟ نمیشود کاملا گفت بلی زیرا که توان گشت و گذار را در شهر و لذت بردن از جای جای آن را دارید ولی مثلا توان اخاذی از مردم یا شنا کردن در آب و…را نخواهید داشت. بازی دارای اکشنی سریع و نفسگیر هست؟ خیر اتمسفر و ماهیت بازی آرام و بسیار ظریف هست. تا میتوانید بایستی آرام ومخفیانه دشمنان را از پای در بیاورید و نباید انتظار محیطی شلوغ و درگیرانه را داشته باشید. داستان ماسک اسکلت مانند کاراکتر بازی هم نه از روی سلیقه وجلف بازی هست نه از روی مخفی نگه داشتن چهره پیش روی مردم, بلکه به دلیل بیماری واگیردار طاعون هست که از موش ها به انسان سرایت میکند. بازگرداندن زمان به عقب که مثلا از نحوه کشتن فردی راضی نبودید میتوانید مجددا آن را بکشید و حالش را ببرید. آهسته نمودن زمان هم از دیگر قابلیتهای شما خواهد بود. دیگر قابلیت شما قابلیتیست که به کمک آن سرعت پرش ودویدن شما چندین برابر میگردد. قابلیت استفاده از سلاح گرم هم در بازی وجود خواهد داشت. در مجموع بازی اکشن مخفی کاری خواهد بود که سلاح کاربردی شما چاقو خواهد بود. یک نکته بسیار جالب بازی قابلیت نفوذ به درون موجودات هست مثلا یک ماهی یا یک موش که بعد مثلا از طریق رودخانه یا فاضلاب به درون ساختمانی راه پیدا کنید که بسیار زیبا و خلاقانه است.
Myup.ir | Image Hosting & Photo Sharing
گشتیم نبود نگرد نیست
خیلی در پیش نمایش ها علاقه به بیان ضعف ها و کمی ها و کاستی ها ندارم ولی چاره ای نیست جز اینکه بگوییم طراحی برخی بافتها در بازی واقعا ضعیف هست مثلا ساختمانها, طراحی سیالاتی چون آب هم کاملا غیر واقعی بوده با توجه به تریلرهای منتشر شده وهمچنین افکت آتش که اینگار بازی برای این نسل نیست. طراحی چهره ها خوب کار شده است و همچنین نورپردازی بازی هم در سطح خوبی قرار دارد. فیزیک شخصیتها متاسفانه خیلی خوب پرداخته نشده است همچنین جلوه باران بازی, بازی دارای رنگ تیره و تاریک خواهد بود که اجزای محیط هم نسبتا خوب طراحی شده اند, محیط بازی هم وسعت نسبتا خوبی دارد ولی نه در حد بازیهای اپن ورد. امیدوارم این بخش از بازی تا زمان انتشار دستی به سر و رویش کشیده شود تا بخش داستانی و به ویژه گیم پلی خلاقانه آن مورد تیر رس منتقدان قرار نگیرد و دچار کم لطفی آنان نشود. از بخش صداگذاری بازی هم اطلاعات چندانی به دست نیامده است ولی صدای شخصیت ها و رعد و برق و …خوب بوده اند. بیشتر وعده های سازندگان بازی بر بخش گیم پلی بوده است که گوشه و کنایه هایی بر بازیهای اکشن شوتری که اینروزها بازار را قبضه کرده اند هم زده اند که خلاقیتی در آنان دیده نمیشود, بایستی صبر کرد تا زمان انتشار بازی ودید که چه در آستین طراحان بازی دارند.
Myup.ir | Image Hosting & Photo Sharing

زگرافیک کم کن وبر گیم پلی افزای

وصف کلی بازی را در تیتر بیان کردیم بایستی دید گیم پلی نوع آورانه بازی جای گرافیک نسبتا ابتدایی بازی را خواهد گرفت یا خیر. در مجموع افراد بزرگی برای طراحی بازی آستینها را بالا زده اند و دموهای گیم پلی بازی نوید یک بازی خوش ساخت را میدهند, یک بازی تقریبا اپن ورد با المانهای اکشن ومخفی کاری ناب. پس تا ۱۹ مهرماه امسال صبر کنید تا ببینی ماین بازی میتواند جایی برای سبد خرید ما داشته باشدیاخیر.ممنون که تا پایان همراه دنیروی دنیای بازیها بودید.


تعداد بازدید از این مطلب: 1336
بازدید : 1336

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









دوستان عزیز میخواستم بدونم با این که بازی های کنسول و بازی های آندروید هم در وبلاگمون بزاریم موافقید


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود